A mund ta përdor pa internet shërbimin MaxTV për Android TV?
Shërbimi MaxTV për Android TV sigurohet përmes aplikacionit të instaluar në pajisjen Android TV, furnizuar nga Makedonski Telekom. Ajo e përdor internetin e përfshirë në abonim, sikur çdo aplikacion tjetër i instaluar në pajisjen Android TV. Nëse e keni shpenzuar internetin në pako, nuk do të mund ta përdorni aplikacionin.
Sa internet shpenzon MaxTV për aplikacionin Android TV?
Nëse ndiwni TV mesatarisht 5 orë në ditë gjatë muajit, nëse ndiwni kanal SD, do të shpenzoni rreth 110 GB, kurse për kanale HD rreth 230 GB në muaj.
A mund ta përdor pajisjen Android TV në çfarëdo lidhje interneti brenda dhe jashtë shtetit?
Po, pajisja mund të përdoret në çfarëdo lokacioni me lidhje interneti, por shërbimi MaxTV për Android TV me të gjitha përmbajtjet mund të përdoret vetëm në rrjetin fiks të Makedonski Telekom dhe teknologjitë zëvendësuese (4G ose ruter hibrid).
A mund të ndjek MaxTV për Android TV në rrjet që nuk është rrjet fiks i Makedonski Telekom?
Në një rrjet fiks në Maqedoni, që nuk është rrjet fiks i Makedonski Telekom, me aplikacionin MaxTV mund të ndiqni vetëm 17 kanale kombëtare maqedonase.
A mund të ndjek MaxTV për Android TV jashtë shtetit?
Shërbimi MaxTV për Android TV nuk është në dispozicion jashtë Maqedonisë.
A mund të instalohet MaxTV për aplikacionin Android TV në pajisje Android TV që nuk është i blerë nga Makedonski Telekom?
Jo. Aplikacioni është në dispozicion vetëm në pajisjen Android TV, furnizuar nga Makedonski Telekom.
A mund ta instaloj aplikacionin në telefon celular?
Jo. Aplikacioni është kompatibil vetëm për platformën Android TV. Për telefon celular në dispozicion është një aplikacion i ngjashëm, MaxTV GO.
Çka nëse apllikacionin e fshij rastësisht?
Aplikacioni mund të instalohet përsëri nëse kërkohet në Google Play Store përmes pajisjes Android TV, furnizuar nga Makedonski Telekom. Për qasje në Play Store ju duhet llogari përdoruesi e Google.
A do të ketë versione të reja të aplikacionit MaxTV?
Versionet e reja të aplikacionit do të jenë në dispozicion në Google Play Store. Nëse dëshironi që gjithmonë ta keni versionin më të ri të aplikacionit, identifikohuni me pajisjen tuaj Android TV me llogarinë tuaj të përdoruesit në Google dhe aplikacioni automatikisht do të përditësohet kur të ketë version të ri.
A mund të abonohem në TV pako shtesë?
Për momentin, një mundësi e tillë nuk ekziston. Po punojmë të ofrojmë një funksionalitet të tillë në të ardhmen.
Çfarë shpejtësie interneti më duhet për t’i ndjekur përmbajtjet e aplikacionit MaxTV?
Për një përvojë të mirë përdorimi, duhet të keni në dispozicion të paktën 3,5Mbps shpejtësi interneti.
A mund ta kthej mbrapa një përmbajtje që ka kaluar?
Po. Kjo është e mundur në 10 kanale. Në ato kanale mund të ndiqni përmbajtjet e 3 ditëve të kaluara. Kjo është e mundur në këto kanale: MTV1, Sitel, Kanal 5, Telma, RTV 21, Alsat М, Arena Sport 1, Arena Sport 2, Arena Sport 3 dhe Arena Sport 4.
A mund të instaloj aplikacione të tjera në pajisjen Android TV?
Nëse keni llogari përdoruesi në Google dhe identifikoheni përmes pajisjes, mund të instaloni aplikacione të tjera nga Google Play Store.
A mund t’i regjistroj përmbajtjet e MaxTV për aplikacionin Android TV?
Përmes aplikacionit nuk mund të regjistrohet.